50 نوع استراتژی بازاریابی پرکاربرد

برندینگ

بازاریابی برند

50 نوع استراتژی بازاریابی پرکاربرد

در این آموزش بازاریابی و فروش قصد داریم تا 50 استراتژی و تاکتیک بازاریابی را به شما آموزش دهیم. شما با استفاده از این استراتژی‌ها و تاکتیک‌ها می‌توانید به جذب مشتریان جدید و رشد کسب و کار و برندتان نائل گردید.

برای افزایش سهم بازار و ادامه فعالیت هر کسب و کاری، باید بسیاری از استراتژی‌های بازاریابی در نظر گرفته شوند. هر استراتژی بازاریابی می‌تواند مزایا و ویژگی‌های یک محصول را به یک بازار هدف مشخص مرتبط سازد.

استراتژی‌های بازاریابی همچنین می‌توانند ارزش کلی برای مشتریان به ارمغان آورند. برای مثال اپل (Apple) برای انتقال احساس راحتی به مشتریان نسبت به محصولات خود، بر روی تبلیغات تلویزیونی، بیلبوردها و مجلات سرمایه گذاری سنگینی انجام می‌دهد.

استراتژی بازاریابی انگیزه‌ای (Cause Marketing) یافتن انگیزه مشتریان و شرکت می‌تواند نتایج عجیبی برای هر کسب و کاری به همراه داشته باشد. در بازاریابی انگیزه‌ای نیاز به دانش داخلی در مورد آنچه سازمان می‌خواهد به دنیا کمک کند، می‌باشد. مثال خوبی از این استراتژی بازاریابی برند، Toms Shoes است. این برند به جای استفاده از تبلیغ سنتی ترفیع خرید "یکی بخر یکی رایگان ببر"، یک ارتباط قوی و مستحکمی با مشتری خود ایجاد کرده و هر مشتری با خریدی که انجام می‌دهد می‌تواند یک کفش رایگان برای یک نیازمند هدیه بگیرد.

استراتژی بازاریابی محدوده نزدیک (Close Range Marketing) در این روش