12 روش برای بهینه سازی وب سایت خود برای جستجوی صوتی تا سال 2021

کلیدواژه

جست و جوی صوتی و نحوه بهینه سازی آن

12 روش برای بهینه سازی وب سایت خود برای جستجوی صوتی تا سال 2021


جستجوی صوتی یک فناوری جدید است که به شما امکان می‌دهد چیزها را با استفاده از دستورالعمل‌های صوتی به صورت آنلاین جستجو کنید.
اگرچه 11 سال است که وجود دارد، اما اخیراً مورد استفاده قرار گرفته است.

موقعیت یابی شرکت خود در دنیای صدا - اولین جهان در رویکرد سریع

استفاده از تلفن‌های هوشمند به سرعت افزایش یافته است، بنابراین منجر به تغییرات قابل توجهی در چشم انداز جستجو می‌شود. با ورود به دنیای صدا سریع لباس بپوشید

- ابتدا در مورد جستجوها.

بعلاوه، از آنجا که شرکت‌ها از سیستم عامل های تجارت الکترونیکی انبوه استفاده می‌کنند، شما چاره‌ای ندارید جز اینکه آن را ایمن بازی کنید، محتوا، وب سایت و سایر موارد خود را بهینه
کنید تا از تغییرات زمان مطلع شوید.
مبارزه برای تعداد محدود مشتریان واقعی است. و، شما نمی‌خواهید پای را از دست بدهید.
مطالعه موردی را بخوانید: چگونه Colgate-Palmolive کمپین تبلیغاتی بهینه سازی را تسریع کرد
با تبلیغات، این شرکت اکنون قادر است کمپین‌های تبلیغاتی را بسیار سریعتر و با اطمینان بیشتر
بهینه کند و کارایی کمپین و تخصیص بودجه را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.
اطلاعات بیشتر را اینجا بخوانید
بنابراین چگونه می‌توانید جستجوی صوتی و فناوری پوشیدنی را برای به دست آوردن مزیت رقابتی نسبت به مشتریان خود بهینه کنید؟

• یک برنامه اقدام خوب تهیه کنید     

با افزایش استفاده از صدا برای تحقیق، شما باید کسب و کار خود را با نیازهای
فعلی و آینده
تحقیقات صدا تطبیق دهید. این بدان معناست که شما باید یک استراتژی بسازید. شما باید تمام کلمات کلیدی لازم
، محتوای فعلی و نیازهای آینده خود را ارزیابی کنید. سپس باید محتوای جدیدی تولید کنید.

• لیست خود را بصورت آنلاین تهیه کنید     

اگر مشاغل محلی هستید این برای شما خوب است. اما اگر نرفتید، آزاد هستید که از این یکی بگذرید. اگر محلی هستید
، یکی از راه‌های آماده سازی برای جستجوی صوتی این است که اطمینان حاصل کنید که در لیست آنلاین قرار گرفته‌اید.
اگر شما محصولات فناوری پوشیدنی می‌فروشید، می دانید که اندازه نمایشگر آنها محدود است. علاوه بر این،
تلفن‌های هوشمند از دستیارهای صوتی استفاده می‌کنند - به عنوان مثال، دستیار Google برای دستگاه‌های
Android و Siri برای دستگاه‌های
Apple.
بر خلاف نتایج جستجوی متنی Google، جادوگران نمی‌توانند نتایج جستجو را مخصوصاً برای مشاغل محلی نشان دهند
. در عوض، آن‌ها ابتدا لیست شرکت‌ها را نشان می‌دهند. خوب، در مرحله بعد شما وب سایت خود را بهینه نمی‌کنید.

- کلمات کلیدی خود را جستجو کنید

به یاد داشته باشید که مشتریان شما از جستجوی صوتی استفاده می‌کنند و نه از کلمات کلیدی. این بدان معناست که به دلیل ماهیت ارتباطات انسانی، مجبور به
افزایش طول کلمات کلیدی می‌شوید.
بنابراین به جای تمرکز بر یک کلمه کلیدی مانند "کیک تولد آناناس"، باید روی چیزی مانند "آیا
تأمین کننده قابل اعتمادی از کیک‌های تولد آناناس می‌شناسید؟ صدا در مورد ارائه آن به گزینه‌های نتایج به شما
نیست، بلکه بیشتر برای راهنمایی شماست. به عملکرد یک محصول
اگر هنوز درگیر این موضوع هستید، می‌توانید روی نرم افزار SEO خوب سرمایه گذاری کنید تا کلمات کلیدی خاصی را که برای وب سایت شما کار می‌کند محدودتر کند

• برای جستجوی محلی بهینه سازی کنید    

هنگامی که لیست‌های محلی خود را انجام داده‌اید و محتوای محلی تولید کرده‌اید، باید لیست و
محتوای خود را برای جستجوی محلی بهینه کنید. اکثر جستجوهای صوتی اطلاعات مربوط به مراحلی را که شخص باید از آنها بازدید
کند، مورد هدف قرار می‌دهند. به عنوان مثال، این می‌تواند در مورد "بهترین مکان‌ها برای خرید فست فود در نیوجرسی" یا شاید "مکان‌های فست فود
در نیوجرسی" باشد.
نحوه بهینه سازی وب سایت خود برای جستجوی صوتی SEO:

• کاهش زمان بارگذاری صفحه    

هر سئو هوشمند می‌داند که سرعت بارگذاری صفحه یکی از مهمترین عوامل در رتبه بندی است.
و با افزایش میزان محتوای دیجیتالی (از جمله صدا) بصورت آنلاین، سریع‌تر بارگذاری سایت شما
عامل تعیین کننده در رتبه بندی‌های آینده خواهد بود.
طبق مطالعه ای که توسط Backinko انجام شده است، وب سایت‌هایی که دارای محتویات ساده و قابل هضم هستند
در صفحات اول SERP رتبه بهتری دارند. همین مطالعه همچنین نشان داد که گوگل (و تا
حدی موتورهای جستجو) صفحات وب را با زمان بارگذاری کم ترجیح می‌دهند.

• از سئو دم بلند استفاده کنید    

در حالی که استفاده از کلمات کلیدی طولانی مدت مانند گذشته چندان محبوب نبوده است، اما یکی از بهترین راه‌ها برای
بهینه سازی وب سایت شما برای جستجوهای صوتی است.

دو دلیل اصلی وجود دارد که باعث می‌شود آن را به عنوان یک چاشنی کار کنید. یکی این است که جستجوهای صوتی بر روی یک
رشته بسیار طولانی‌تر از متن انجام می‌شود. ثانیاً، دستیاران هوشمند طوری طراحی شده‌اند که به هر س ery الی که می‌کنیم پاسخ‌های رایگان ارائه
دهند.
در نتیجه، استفاده از SEO دم بلند به ما کمک می‌کند تا برای قطعات برجسته بهینه سازی کنیم. در نتیجه، همیشه شما را مستقیماً به بالای نتایج جستجو می‌فرستد
.

• به سوالات مخاطبان خود پاسخ دهید.    

بیشتر جستجوهای صوتی به صورت سوالات هستند. به سوالاتی که افراد از الکسا، سیری یا
دستیار Google می‌پرسند فکر کنید. همه آنها به صورت سوالات هستند. به عنوان مثال، "چگونه باید سگ خود را حمام کنم"؟ چنین سوالاتی
. همیشه اطمینان حاصل کنید که محتوای مناسب و متناسب با عملکرد مخاطبان خود دارید.
• جستجوی محتوای صوتی پسند تولید کنید    
همیشه مطمئن شوید که محتوایی تولید کرده‌اید که خواندن آن آسان و محاوره‌ای است. برای داشتن صدای خودکار
و خواندن واضح، مطمئن شوید که چیزی در کلاس نهم نوشته‌اید.
• محتوای محلی بیشتری تولید کنید    
بسیاری از جستجوهای صوتی برای محتوای محلی هستند. با تولید محتوای مرتبط محلی که نیازهای
مردم محلی
شما را برآورده می‌کند، فراتر از بهبود SEO برای جستجوی صوتی و فن آوری استفاده می‌روید.
اما برای تولید محتوای محلی، لازم نیست که کسب و کار شما محلی باشد.
همچنین می‌توانید تعداد زیادی محتوای محلی توزیع کنید که با وجود موقعیت مکانی شما به ترافیک بیشتری در تجارت شما کمک می‌کند
.

• تجربه کاربر همه چیز است    

برخلاف SERP های معمولی، جستجوی صوتی برای مشاوره بر روی یک وب سایت تمرکز می‌کند. اطمینان حاصل کنید که دستیار صوتی
می‌تواند به سرعت به تمام اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کند. همچنین به این معنی است که وب سایت شما باید از طریق HTTP ها متحرک
، سریع و ایمن باشد.
• از طرح بندی و قالب بندی ساختار یافته استفاده کنید.    
در یکی از مطالعات Backlinko، آن‌ها دریافتند که حدود 40.7 of از همه پاسخ‌های صوتی Google از یک
قطعه GoogleFeatured Snippet بوده است. گاهی اوقات به عنوان پاسخ سریع نامیده می‌شود، این پاسخ‌ها خلاصه‌ای از سایت‌های منتخب است
و اغلب شامل پیوندی به منبع اطلاعات است.
برای اینکه وب سایت شما برجسته شود، باید اطمینان حاصل کنید که پاسخ سوالاتات مختصر و در بیشتر موارد توسط مخاطبان شما پاسخ داده شده است.

• تسلیم SEO معمولی نشوید    

وقتی بر تولید محتوای عالی و انجام SEO قدیمی خود تمرکز می‌کنید، به احتمال زیاد
در
جستجوی صوتی نیز به خوبی عمل خواهید کرد. به همین دلیل وب سایت‌هایی که دارای مشارکت اجتماعی بالا، رتبه بندی بهتر و اقتدار بالا
هستند در جستجوی صوتی بهتر عمل می‌کنند.
صدا در حال تبدیل شدن به بزرگترین مورد بعدی در صنعت جستجو است. برای اینکه شرکت‌ها در سال 2021 در صدر قرار گیرند،
باید بتوانند جستجوی صوتی SEO را بهتر از SEO معمولی انجام دهند.



برچسب ها:

سئو سایت

بهینه سازی سایت

طراحی سایت

سرچ صوتی گوگل

سرچ صوتی